أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۴۱۹۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۵     ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
فرماندار گمیشان با بیان این که گمیشان در محاصره آب قرار گرفت، گفت: راه های مواصلاتی به گمیشان مسدود شد.
به گزارش پایگاه 598، امیرشیر توماج در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براساس آخرین گزارشی که از مجموعه شهرستان گمیشان دریافت کردیم با توجه به حجم آبی که از سمت آق قلا به سمت گمیشان در جریان است، اکنون همه جاده‌های شهرستان دچار آبگرفتگی شده و مسدود است.

وی با بیان اینکه اکنون گمیشان در محاصره آب قرار گرفته، افزود: خروج و ورود به گمیش تپه تقریباً مقدور نیست.

توماج گفت: جاده گمیش تپه به خواجه نفس و جاده ناردانلی به سیمین‌شهر مسدود شده و ارتفاع آب در آنها نیم متر در جریان است.

وی بیان کرد: اقداماتی در حال انجام است تا با استفاده از ظرفیت سپاه، ورودی از سمت خواجه نفس به گمیش تپه را با زدن پل فرعی باز شود اما شرایط خوبی در این قسمت وجود ندارد.

توماج با اشاره به اینکه فعلاً تردد در این دو مسیر با قایق صورت می‌گیرد، ادامه داد: دو روستای قره کیله (که به طور کامل در محاصره آب است) و قرمسه در بخش مرکزی در معرض خطر هستند و در خواجه نفس هم سه کوچه آبگرفتگی دارد البته توپوگرافی منطقه و عدم جذب آب بخاطر نوع خاص خاک منطقه، جذب را غیرممکن کرده و نتوانستیم در این بخش کار چندانی انجام دهیم.

وی گفت: در ورودی گمیشان به خواجه نفس هم حائل خوبی با کیسه توسط نیروهای مردمی ایجاد شده اما طبیعی است این حجم آب که از سمت آق قلا ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد و گمیش تپه دو ساعت دیگر اولین تجربه آبگرفتگی خود را تجربه خواهد کرد.

توماج اظهار کرد: در بخش گلدشت خواجه خان قرنجیک و خواجه خان گوگجلی در محاصره آب قرار گرفتند و بقیه روستاهای مرزی ما هم این شرایط را دارند.

فرماندار گمیشان افزود: سیمین شهر هم چند روز در برابر سیلاب مقاومت کرد و مانع شد آبی به شهرها و روستاهای ما وارد شود؛ آن چه که اتفاق افتاده حاصل زحمات همه بوده ولی اگر امکانات بیشتری می‌داشتیم، مطممئناً چنین شرایطی را تجربه نمی‌کردیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها