أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۴۲۰۴
زمان انتشار: ۲۰:۴۹     ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه جاده چالوس در این برهه از زمان خطرناک است، گفت: به مسافران توصیه می شود برای رسیدن به شمال کشور مسیر جایگزین جاده چالوس را انتخاب کنند چرا که احتمال وقوع سیل و ریزش سنگ و بهمن وجود دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، رضا معظمی گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز امروز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: مسیرهای جایگزین جاده چالوس را برای رسیدن به شمال کشور انتخاب کنید چرا که با توجه به شدت بارندگی احتمال طغیان رودخانه کرج وجود دارد.

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به اینکه ترافیک در راه های البرز سنگین است، بیان کرد: جاده چالوس خطرناک است و علاوه بر طغیان رودخانه احتمال سقوط بهمن و سنگ نیز انتظار می رود.

وی یادآور شد: به مسافران توصیه می شود در حاشیه جاده که احتمال سقوط بهمن و سنگ وجود دارد توقف نکنند همچنین از توقف در حاشیه رودخانه ها نیز پرهیز شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد:ماموران پلیس راهور با هدف حفاظت از سلامت مردم و کنترل شرایط و پیشگیری از حوادث احتمالی در جاده های استان مستقر شده اند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها