يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۲۲۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۰۶ فروردين ۱۳۹۸
سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی:
سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی از شهروندان درخواست کرد تا از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت ضرور از وسایل نقیله عمومی استفاده کنند.

به گزارش پایگاه 598، غلامرضا کریمی نژاد، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: براساس اعلام هواشناسی شرایط نامساعد جوی تا چند روز آینده در بیشتر نقاط کشور و استان ادامه خواهد داشت و هم اکنون در گردنه سامبران و محور سرچم کولاک و وزش شدید باد حاکم است.

وی تصریح کرد: از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند درخواست می‌کنیم تا قبل از سفر از وضعیت فنی خودرو اطمینان حاصل کرده و خودروهای خود را به امکانات زمستانی مانند زنجیر چرخ، لوازم گرمایشی و پوشاک گرم مجهز کنند.

کریمی نژاد افزود: شهروندان می‌توانند قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ و یا شماره تلفن ثابت ۳۴۴۷۷۸۰۰ از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

۱۱۰ سرپرست پلیس راه استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: تیم گشتی پلیس راه استان در راستای اجرای طرح امداد نوروزی و با هدف ارائه خدمات به مسافران در نقاط حادثه خیز و محورهای مواصلاتی مستقر هستند.

وی همچنین با اشاره به اینکه بارش برف بیشتر محورهای کوهستانی و گردنه‌های این استان را لغزنده و کولاکی کرده است، اظهار داشت: راهداران دیشب با برف روبی و نمک پاشی محورهای ارتباطی استان به ویژه در شهرستان‌های بستان آباد، هشترود، مراغه، میانه و چاراویماق مانع از بسته شدن آنها شدند.

کریمی نژاد با اشاره به اینکه هم اکنون در بیشتر محورهای ارتباطی استان پدیده مه حاکم بوده و این پدیده به همراه کولاک برف، دید رانندگان را کاهش داده است، اذعان داشت: رانندگان برای رفت و آمد در محورهای ارتباطی استان به ویژه در مناطق کوهستانی، سرعت مطمئنه و فاصله خود با خودروها را رعایت کنند.

این مقام مسئول ابراز داشت: هم اکنون تمامی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان و آزاد راه تبریز - زنجان باز بوده و رفت و آمد در آنها با احتیاط انجام می‌شود.

سرپرست پلیس راه استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه احتمال بروز سیل و ریزش کوه در گردنه‌ها و مناطق کوهستانی استان وجود دارد، تصریح کرد: مسافران از توقف در شانه راه‌ها و اتراق در مسیل رودخانه‌ها، زیر پل‌ها، زیرگذرها و مناطقی که احتمال زیرش کوه وجود دارد خودداری کنند.

وی در پایان به مسافران توصیه کرد: برای توقف و استراحت از مجتمع‌های رفاهی و خدماتی بین راهی استفاده کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها