يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۲۴۹
زمان انتشار: ۱۵:۲۹     ۰۷ فروردين ۱۳۹۸
مسئولان امنیتی- انتظامی استان تهران از آمادگی پایتخت برای برگزاری شهرآورد خبر می دهند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، ایرج گودرزی ظهر چهارشنبه در نشست مشترک استاندار با مجمع نمایندگان استان تهران طی سخنانی گفت: برای برگزاری شهرآورد پایتخت آمادگی کامل داریم.

معاون امنیتی- انتظامی استاندار تهران گفت: تمامی هماهنگی‌ها و برنامه ریزی ها به خوبی در شورای تأمین برای برگزاری شهرآورد پایتخت انجام شده است.

وی افزود: تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران از ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۰ فروردین ماه سال ۹۸ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.

جمع آوری کمک به سیل زدگان در دربی پایتخت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران نیز در این نشست اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد همدلی و نوع دوستی ارزنده میان هموطنان جهت کمک به سیل زدگان در نقاط مختلف کشور بودیم.

حسین کتابدار افزود: با توجه به برگزاری هشتاد و نهمین دربی پایتخت در روز شنبه دهم فروردین ماه می‌توان این شهرآورد را که با حضور صد هزار نفری هموطنان فوتبال دوست در ورزشگاه آزادی پایتخت برگزار خواهد شد به نمایی از وفاق همدلی و همگرایی ملی برای جمع آوری کمک‌های مردمی به هموطنان در نقاط سیل‌زده کشور بدل کرد.

وی در پایان نیز خاطرنشان کرد: سیل روزهای اخیر در استان‌های فارس، گلستان، مازندران، لرستان و سایر نقاط کشور خسارات زیادی را به همراه داشته اما همه نیروهای خدمات رسان و نیروهای امدادی در حالت آماده‌باش مشغول خدمت رسانی به هموطنان در این شهرها هستند


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها