امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۵۴۲۶۹
زمان انتشار: ۱۵:۴۴     ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
منابع سوری از حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک منطقه در شمال شرق حلب و واکنش پدافند هوایی ارتش سوریه به این حملات خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598، پدافند هوایی ارتش سوریه شب گذشته حملات هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی که منطقه صنعتی در شمال شرق حلب را هدف قرار داده بود دفع کرد.

یک منبع نظامی گفت که حوالی ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برخی اهداف در منطقه صنعتی در "الشیخ نجار" واقع در شمال شرق حلب را هدف قرار دادند.

وی تاکید کرد که پدافند هوایی ارتش سوریه تعدادی از موشک‌های شلیک شده را ساقط کرده است و این حملات هوایی فقط خساراتی مالی بر جا گذاشته است.

شبکه الإخباریه سوریه نیز گزارش داد که این حملات اطراف فرودگاه بین المللی حلب را نیز هدف قرار داده است و بر اثر آن چندین انفجار رخ داده است.

از سوی دیگر مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر وابسته به معارضان سوری مدعی شد که جنگنده‌های اسرائیلی یک انبار مهمات وابسته به نیرو‌های سوری و همپیمانان آن‌ها را هدف قرار داده است.

فعالان سوری نیز از قطع کل برق استان حلب همزمان با حملات اسرائیلی خبر داد.

یک منبع بلندپایه نظامی به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که پدافند هوایی ارتش سوریه ۷۰ درصد از موشک‌های شلیک شده را ساقط کرده است.

این منبع گفت که حملات رژیم صهیونیستی برخی نقاط نظامی در اطراف فرودگاه حلب و شهر صنعتی الشیخ نجار و دو منطقه النقارین و جبرین در شرق حلب را هدف قرار داده است.

این حملات رژیم صهیونیستی همزمان با برگزاری نشست ویژه شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی به رسمیت شناخته شدن اشغالگری اسرائیل در جولان توسط دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا صورت گرفته است.

از ابتدای جنگ تروریستی علیه دولت و ملت سوریه رژیم صهیونیستی بار‌ها با هدف تقویت روحیه گروه‌های تروریستی و زمینه سازی برای پیشروی آن‌ها بار‌ها مناطق مختلف سوریه را هدف حملات هوایی قرار داده است و این در حالی است که این رژیم در طول این مدت از هیچ کمکی به تروریست‌ها دریغ نکرده است.

تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها