يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۴۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
در جریان راهپیمایی انتخاباتی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بازاری در جنوب تل‌آویو، یک زن معترض به سمت وی گوجه فرنگی پرتاب کرد.
به گزارش پایگاه 598، در یکی از راهپیمایی تبلیغاتی روز گذشته (سه‌شنبه) «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در «تل‌آویو»، یک زن به سمت وی گوجه‌فرنگی پرتاب کرد.

به نوشته پایگاه «تایمز اسرائیل»، حزب «لیکود» به رهبری نتانیاهو «بنی گانتز» رقیب انتخاباتی او را به انتشار ویدئوی این حادثه در فضای مجازی متهم کرده است.

این در حالی است که «بنی گانتز» رقیب اصلی حزب نتانیاهو در انتخابات سراسری این رژیم که ۶ روز دیگر برگزار می‌شود، پرتاب گوجه فرنگی را محکوم کرده است.

 
وی که ریاست ائتلاف «آبی و سفید» را برعهده دارد در صفحه توییتر خود نوشته است: «اسرائیل به اتحاد-و نه خشونت، نیاز دارد».

با اینحال، حزب لیکود، گانتز را به انتشار ویدئو با هدف لکه‌دار کردن بازدید نتانیاهو از بازار واقع در جنوب تل‌آویو متهم کرده است.

تصاویر و ویدئوهای منتشر شده نشان می‌دهد که راهپیمایی انتخاباتی نتانیاهو در بازاری صورت گرفته بود که در آن سبزی و میوه نیز به فروش می‌رسید و ظاهراً زن معترض، گوجه فرنگی را از همان محل برداشته است.

این حادثه در حالی صورت گرفته است که رژیم صهیونیستی وارد دورآخر مبارزات انتخابات پارلمانی می شود که قرار است ۹ آوریل (۲۰ فروردین ماه) برگزار شود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها