يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۴۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه تا سال ۲۰۲۳ ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا را برعهده خواهد داشت.
به گزارش پایگاه 598، در بیست‌ونهمین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) که امروز (شنبه) در کوالالامپور مالزی برگزار شد، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه به اتفاق آرا بار دیگر به عنوان رئیس بالاترین نهاد فوتبالی آسیا انتخاب شد.

شیخ سلمان از بحرین که در این دوره رقیبی در این انتخابات نداشت، تا سال ۲۰۲۳ به ریاست خود در AFC ادامه خواهد داد و در این مدت نایب رئیس فیفا هم خواهد بود.
 
منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها