يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۴۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
همزمان با انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی؛
این احتمال وجود دارد که مقامات آمریکایی برای اثرگذاری بر انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی و پیروزی مجدد بنیامین نتانیاهو در انتخابات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهند و این اقدام را به نوعی جزء دستاوردهای بین‌المللی نتانیاهو عنوان نمایند. با اینحال آمریکا به خوبی می‌دانند که در صورت تروریستی خواندن نیروهای نظامی ایران، با اقدام متقابل جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد و از این پس هیچ تضمینی برای حفظ امنیت نیروهای نظامی آنان در منطقه‌ی خاورمیانه وجود نخواهد داشت.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، بنابه ادعای برخی رسانه‌های بین المللی، مقامات آمریکایی قصد دارند دوشنبه (نوزدهم فروردین‌ماه) سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهند، این تصمیم درحالی مطرح شده است که یک روز بعد از موعد فوق (بیستم فروردین‌ماه) قرار است انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی برگزار شود.

نشریه وال‌استریت ژورنال در این زمینه نوشت: احتمالا واشنگتن در روز دوشنبه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را تروریستی اعلام کند. این اولین بار است که کاخ سفید، یک ارگان رسمی وابسته به حکومت یک کشور خارجی را تروریستی اعلام می‌کند.

در بین مقامات ارشد دولت آمریکا برای اعلام این تصمیم، اختلاف‌نظر و دو دستگی وجود دارد؛ "جان بولتون"، مشاور امنیت ملی و "مایک پامپئو"، وزیر خارجه آمریکا از حامیان جدی این اقدام هستند. اما مقامات وزارت دفاع شامل "ژنرال جوزف دانفورد"، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح نگران هستند که این گام منجر به عکس‌العمل شدید علیه نیروهای آمریکایی در منطقه شود، بدون آنکه آسیب مورد‌نظر به اقتصاد ایران وارد شود.

از مجموع 9 میلیون نفر جمعیت سرزمین های اشغالی، بیش از شش میلیون و 300 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند و سن رای دادن در این انتخابات حداقل 18 سال خواهد بود.

کنست یا پارلمان رژیم صهیونیستی 120 کرسی دارد و در مجموع 40 حزب برای دستیابی به کرسی‌های پارلمانی با یکدیگر رقابت می کنند، سرانجام حزب دارای اکثریت مطلق یا ائتلاف از احزاب، نخست وزیر را بر می گزینند.

طبق آخرین نظرسنجی‌های صورت‌گرفته در رژیم صهیونیستی، حزب آبی و سفید به ریاست گانتس (رئیس ستاد مشترک پیشین اسرائیل) از محبوبیت بیشتری نسبت به حزب لیکود به ریاست نتانیاهو برخوردار است. همچنین نظرسنجی شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی از احتمال تساوی کرسی‌های حزب "آبی و سفید" با حزب لیکود سخن حکایت دارد.


این احتمال وجود دارد که مقامات آمریکایی برای اثرگذاری بر انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی و پیروزی مجدد بنیامین نتانیاهو در انتخابات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهند و این اقدام را به نوعی جزء دستاوردهای بین‌المللی نتانیاهو عنوان نمایند.

با اینحال آمریکا به خوبی می‌دانند که در صورت تروریستی خواندن نیروهای نظامی ایران، با اقدام متقابل جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد و از این پس هیچ تضمینی برای حفظ امنیت نیروهای نظامی آنان در منطقه‌ی خاورمیانه وجود نخواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها