أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۴۵۰۳
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
رئیس جمهوری آمریکا مدعی است ایران قصد نابودی رژیم صهیونیستی را دارد و یکی از دلایلش برای پشت‌پا زدن به برجام، همین است!
به گزارش پایگاه 598، مهر به نقل از واشنگتن پست، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در اظهاراتی که در جمع گروهی از یهودیان محافظه‌کار داشت، با توجه به موضع‌گیری‌های اخیر برخی از نمایندگان دموکرات کنگره از جمله «الهان عمر»، مدعی شد پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، به ضرر رژیم صهیونیستی است.

وی همچنین از نامزدهای دموکرات‌ این انتخابات به دلیل وعده برای احیاء توافق هسته‌ای ایران انتقاد کرد و مدعی شد اقدامش برای خروج از برجام که به زعم وی توافقی فاجعه‌بار است؛ کاری به‌جا بوده است.

ترامپ در ادامه ادعاهای خود افزود: از برجام خارج شدم چرا که آنها می‌خواستند اسرائیل را بکشند. آنها خواهان نابودی اسرائیل بودند. اما اکنون شاهد هستید که ما سخت‌ترین تحریم‌ها را به ایران تحمیل کرده‌ایم و ایران دیگر آن کشوری نیست که پیش از زمامداری من بود.

گفتنی است ترامپ ماه می سال میلادی گذشته (۲۰۱۸) در اقدامی یکجانبه که اعتراض متحدان آمریکا را نیز در پی داشت، از برجام خارج شد. رئیس جمهوری آمریکا و دولت وی در راستای اعمال فشار حداکثری بر ایران، علاوه بر تحریم‌های اقتصادی، به حربه‌های جنگ روانی نیز روی آورده‌اند تا آنجا که آشکارا مردم را به نافرمانی و شورش ترغیب می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها