يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۵۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
در حالی که مرغ گرم به قیمت 16 الی 18 هزار تومان در سطح شهر به فروش می رسد مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفته است میانگین قیمت مرغ در کشور کیلویی ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان است.
به گزارش پایگاه 598، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت:‌ مرغ گرم به قیمت کیلویی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در حال عرضه است و این روند کاهشی ادامه دارد.
 
مید ورناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: قیمت مرغ امروز هم روند کاهشی داشته و بین ۱۲ تا ۱۳ هزار تومان در استان‌های مختلف کشور عرضه می‌شد که میانگین قیمت مرغ در کشور کیلویی ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان بود که این روند کاهشی همچنان ادامه دارد.
 
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: همچنان مرغ گرم به وفور و به قیمت کیلویی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در کشور عرضه می‌شود و این  روند تا زمان متعادل شدن قیمت ادامه می‌یابد.
 
وی افزود: با ادامه روند عرضه مرغ ارزان در ایام نوروز نیز روند کاهشی قیمت مرغ ادامه داشت و پیش‌بینی می‌شود، روند کاهش قیمت مرغ ادامه داشته باشد.

منبع: نامه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها