کد خبر: ۴۵۴۵۹۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
حاجي دليگاني در اخطاري:
نماينده مردم شاهين شهر در مجلس گفت: لازم است امروز طرح تقویت جایگاه سپاه در مقابله با آمریکا در دستور جلسه امروز مجلس قرار گیرد و ابعاد مختلف آن مورد بررسی قرار گیرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،‌ حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی، اظهار داشت: در روزهایی که نیروهای سپاه پاسداران در حال خدمت رسانی به سیل زدگان و لایروبی شهرها و خانه‌های مردم هستند، جای حماقت برای ترامپ، آمریکا و حامیانش است که این سازمان مردمی را به عنوان تروریست معرفی کرد.

وی ادامه داد: اگر دفاع از کشور، حرم و مرزها کار تروریستی تلقی می‌شود پس به این معنایی که مورد نظر آمریکاست ما هم تروریست هستیم چون همه ما به فکر حفط مرزها و کیان کشور هستیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تأکید بر اینکه ما همه پشت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم، گفت: حضور نمایندگان مجلس با لباس سبز سپاه نشان دهنده حمایت همه جانبه همه ما از نیروهای انقلابی است و آمریکایی‌ها که به دنبال جداسازی و تفرقه میان ما بودند، شکست خوردند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است امروز طرح تقویت جایگاه سپاه در مقابله با آمریکا در دستور جلسه امروز مجلس قرار گیرد و ابعاد مختلف آن مورد بررسی قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، علی لاریجانی در پاسخ به این اخطار با مزاح گفت: اخطار شما وارد است اما اینکه گفتید خودتان هم تروریست هستید وارد نیست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها