يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۶۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
پیام تبریک احمدی نژاد به مناسبت روز میلاد امام حسین(ع)
به گزارش پایگاه 598، محمود احمدی نژاد با صدور پیامی، سوم شعبان سالروز ولادت با برکت امام حسین(ع) را به تمامی انسانهای آزادی و حق طلب جهان و بویژه ملت بزرگ ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام حسین(ع) مظهر و الگوی انسانیت، آزادگی و شرافت برای بشریت و راه او راه کمال، نجات و برپایی زندگی سرشار از سعادت و زیبایی برای همگان است.

خورشید تابناک اندیشه و منش حسینی که در روز عاشورا و از سرزمین تفتیده کربلا طلوع کرد، برای همیشه تاریخ، راهنما و روشنگر راه تمامی انسانهای آزاده و حق طلب در هر نقطه ای از جهان خواهد بود.

سالگرد ولادت با برکت آن عزیز یگانه را به همه بشریت، ملت بزرگ ایران و برادران ارجمند و انقلابی‌ام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شادباش می گویم.

از خداوند منان سلامتی، بهروزی، آزادی و عدالت و کرامت را تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) برای همگان مسئلت دارم.

خادم ملت ایران
محمود احمدی نژاد
۲۰ فروردین ۱۳۹۸


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها