يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۶۷۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران اظهار نظری عجیبی را بر زبان جاری کرده است.
به گزارش پایگاه 598، علی فتح الله زاده، مدیرعامل سالیان نه چندان دور استقلال تهران که مجموعاً بیش از ده سال مدیریت استقلال را برعهده داشته و توانسته با استقلال به سه قهرمانی لیگ، چهار قهرمانی جام حذفی و یک نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا برسد، در تازه‌ترین اظهارات خود، سخنان جالبی به زبان آورده است!

فتح الله زاده که چند سالی است علیرغم محبوبیت نزد طرفداران آبی پوشان دیگر در استقلال جایی ندارد، در اظهارات جدید خود گفته که آه او پشت سر استقلال است و همین مسئله موجب ناکامی‌های متوالی استقلال شده است!

برداشتی که از سخنان جالب و در عین حال عجیب فتح الله زاده صورت می‌گیرد آن است که وی استقلال را ملک پدری خود می‌داند و چنانچه او پشت میز مدیریت استقلال نباشد، مدیریت استقلال برای هر شخص دیگری غصبی محسوب شده و فتح الله زاده حق نفرین کردن دارد!

این سخنان مدیر سابق استقلال می‌تواند به حاشیه‌های تیم دامن بزند و چه بسا با واکنش‌های تندی رو به گردد.
منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها