أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۴۷۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
خطیب جمعه نجف اشرف با رد تصمیم اخیر آمریکا در گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریسم ادعایی خود، گفت: اگر عوامل مهمی مثل نقش سپاه پاسداران نبود، اکنون پایتخت بسیاری از کشورها به بازار برده فروشی داعش تبدیل شده بود.
به گزارش سرویس اندیشه دینی پایگاه 598، شیخ 'خالد النعمانی' خطیب جمعه نجف اشرف ضمن اعلام مخالفت با تصمیم اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران، خطاب به حامیان این تصمیم تصریح کرد: اگر فتوای مرجعیت، جهادگری رزمندگان و نقش سپاه پاسداران نبود، اکنون پایتخت های بسیاری به بازار برده فروشی تبدیل شده بود و دختران و پسرانتان در آن خرید و فروش می شدند.

وی در خطبه های نمازجمعه امروز نجف اشرف در صحن مطهر امام علی (ع) گفت: گنجاندن نام سپاه در لیست تروریسم آمریکا امری غیرقابل قبول است و موجب افزایش تنش ها در منطقه می شود.

شیخ النعمانی افزود: تصمیم اخیر آمریکا ملت ایران را بیش از پیش برای دفاع از کشور و اسلام مصمم تر می کند تا با تلاش بیشتر تحقق اهدافش را تضمین کند.

وی همچنین از مواضع دولت و ملت عراق در ابراز همدردی و ارسال کمک به سلیزدگان ایرانی قدردانی کرد و آن را نشانه برادری دو کشور و دو ملت دانست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها