أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۴۷۶۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۹     ۲۵ فروردين ۱۳۹۸
سرمربی تیم فوتبال سایپا تاکید کرد تیمش با اشتباهاتی که در خط دفاعی داشت سه گل به پرسپولیس تقدیم کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا از ساعت ۱۹ امروز شنبه در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر ۲ پرسپولیس به پایان رسید. معین عباسیان (۴) و رضا اسدی (۶۷) برای سایپا گل زدند. بشار رسن (۳۲)، علی علیپور (۴۹) و مهدی ترابی (۶۲) برای پرسپولیس گل زدند.

علی دایی پس از این دیدار به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. پس از آن پرسپولیس فشار زیادی وارد کرد. ما در مجموع ۱۰ دقیقه فوتبال بازی کردیم.

سرمربی سایپا افزود: بد بازی کردیم. سه گل بد خوردیم. پس از اینکه بازی سه بر یک شد سیستم بازی تیم را تغییر دادیم تا با نفرات بیشتری فشار بیاوریم اما توان کافی را برای زدن گل سوم نداشتیم. دفاعمان خوب نبود. گل‌هایی خوردیم که خودمان تقدیم پرسپولیسی‌ها کردیم. گفتیم بفرمائید توپ‌ها را گل کنید.

وی درباره عملکرد شاگردان خود اظهار داشت: پنج روز یک بار بازی می‌کنیم و فشار زیادی را تحمل می‌کنیم. اگر خط دفاعی ما مثل قبل بود مطمئناً نمی‌باختیم.

دایی درباره عملکرد داور این دیدار نیز افزود: سیدجلال حسینی توپ را با دستش زد اما داور خطای بازیکن ما را گرفت. در دقیقه آخر هم به جای اینکه کرنر ما را بگیرد اوت به نفع پرسپولیس می‌گیرد. فوتبال بازی لحظه هاست.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: بعد از بازی به داور گفتم چرا اشتباهات علیه من است. بعد از اینکه پرسپولیسی‌ها اعتراض کردند و تماشاچی فحش داد روند داوری تغییر کرد.

وی تصریح کرد: برای من سوال است چرا داور کنار دروازه گذاشته اید. در بازی با نفت مسجد سلیمان خطایی را که ندیده است به داور می‌گوید ساموئل بازیکن سایپا را اخراج کند. چنین چیزهایی را می‌بینیم که اعتراض می‌کنیم.

سرمربی سایپا در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا شما برای گرفتن طلب تان از پرسپولیس با این باشگاه توافق کرده اید اذعان داشت: ما خیلی وقت است توافق کردیم بیایند و با ما تسویه کنند و مالیات را بدهند. این رقم ۳۵۰ میلیونی را از رسانه‌ها شنیدم. پرسپولیس باید مالیات من را بدهد اما پرداخت نکرده است. قبل از عید هم رفتم اداره مالیات نزدیک بود ممنوع الخروج شوم. اصل مالیات پرداخت شده اما جریمه‌هایش مانده است. هیچ توافقی بر سر این رقم‌ها هم نداشته ایم.

دایی در پایان درباره استفاده از بازیکنان جوان گفت: موجودی ما همین چند بازیکن جوان است که از آنها هم داریم استفاده می‌کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها