يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۷۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۵ فروردين ۱۳۹۸
معاون اول رئیس‌جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه با ۵ استاندار، بر آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و کمک‌رسان تاکید کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، معاون اول رئیس‌جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه با ۵ استاندار، بر آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و کمک‌رسان تاکید کرد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز (یکشنبه) در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان‌های رضوی و جنوبی، از آخرین وضعیت بارش‌ها و اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با سیل در این استان‌ها مطلع شد.

وی از استانداران این استان‌ها خواست تا با در نظر گرفتن تمامی احتمالات، امکانات و ظرفیت استان‌های خود را برای جلوگیری از بروز خسارات جانی و مالی به مردم بکار گیرند و دستگاه‌های امدادی و کمک‌رسان را تا هر زمان که لازم است در حالت آماده‌باش کامل نگه دارند.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین بر هماهنگی همه دستگاه‌ها در چارچوب مصوبات جلسه ستاد مدیریت بحران استان تاکید کرد و با اشاره به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی خواستار بکارگیری همه تمهیدات برای کاستن از خسارات احتمالی شد.

استانداران این استان‌ها نیز گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته به معاون اول رئیس‌جمهور ارائه کردند و از آمادگی همه جانبه برای مواجهه با سیل خبر دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها