أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۴۸۲۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
شیطنت رسانه های اصلاح‌طلب؛
انتشار شایعه حذف نام "کوروش" از لیست اسامی مجاز سازمان ثبت احوال در حالی مطرح می‌شود که یکی از مدیران این سازمان در گفتگو با خبرنگار 598، این خبر را صراحتا تکذیب کرد و بیان داشت: ممنوعیت در انتخاب نام صرفا در مواردی اتخاذ می‌شود که نامِ پیشنهادی با عرف جامعه در تضاد باشد، در حال از نظر سازمان ثبت احوال ممنوعیتی برای انتخاب نام "کوروش" وجود ندارد.
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه 598، صبح امروز یکی از خبرنگاران خبرگزاری برنا در صفحه توییتر خود ادعا کرد که نام "کوروش" از لیست اسامی مجاز سازمان ثبت احوال حذف شده است؛ به دنبال بیان این شایعه برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب همچون سایت عصر ایران، روزنامه خبر جنوب، سایت فرارو، سایت عصر شهروند و... به صورت هدفمند شروع به جوسازی علیه سازمان ثبت احوال کردند.

انتشار شایعه حذف نام "کوروش" از لیست اسامی مجاز سازمان ثبت احوال در حالی مطرح می‌شود که یکی از مدیران این سازمان در گفتگو با خبرنگار 598، خبر فوق را صراحتا تکذیب کرد و بیان داشت: ممنوعیت در انتخاب نام صرفا در مواردی اتخاذ می‌شود که نامِ پیشنهادی با عرف جامعه در تضاد باشد، در هر حال از نظر سازمان ثبت احوال ممنوعیتی برای انتخاب نام "کوروش" وجود ندارد.









بعد از انتشار خبر حذف نام "کوروش" از لیست اسامی مجاز سازمان ثبت احوال، برخی از کاربران فضای مجازی با اسامی غیرواقعی به بازنشر این خبر پرداختند و چنین ادعا کردند که جمهوری اسلامی بخاطر عناد و دشمنی با تفکر باستان‌گرایی قصد دارد نام کوروش را از فرهنگ ایرانیان جدا نماید، حتی برخی اکانت‌های سلطنت‌طلب حذف اسم "کوروش" را به ماجرای ورود کاروان امدادی کشور عراق به مناطق سیل‌زده مرتبط دانستند و بر همین اساس مدعی شدند مقامات سیاسی کشور عراق در دستگاه‌های تصمیم‌گیر ایران نفوذ کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها