أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۴۸۶۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
حسن روحانی در ایام انتخابات سال ۹۲ وقتی می‌خواست برای اولین بار در کسوت ریاست جمهوری ایران حاضر شود، شعار‌های مختلفی داد که درصد محقق شدن برخی از آن‌ها دستمایه خنده مردم شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی در ایام انتخابات سال ۹۲ وقتی می‌خواست برای اولین بار در کسوت ریاست جمهوری ایران حاضر شود، شعار‌های مختلفی داد که درصد محقق شدن برخی از آن‌ها دستمایه خنده مردم شده است. مثل «هم چرخ سانترفیوژ بچرخد و هم چرخ زندگی مردم» و یا «چنان رونق اقتصادی ایجاد کنم که مردم نیازی به این ۴۵ هزار تومان یارانه نداشته باشند».
 
تیکه سنگین جنابخان به روحانی

این طنز تلخ وقتی دردآور می‌شود که نگاهی گذرا به قیمت برخی اجناس در طی شش سال دولت داری روحانی داشته باشیم و ببنیم که آیا واقعا مردم از یارانه بی نیاز شدند یا خیر؟ در همین راستا محمد اکبرزاده در صفحه توئیتر خود روایتی از ارزش یارانه نسبت به سال ۸۹ داشت و نوشت: آذر ٨٩ که واریز یارانه‌ها آغاز شد با پولش می‌شد ٩بسته پوشک خرید، امروز، اما برای خرید ١ بسته پوشک باید ۵هزار تومان هم به یارانه ات اضافه کنی!
 
چگونه دولت مردم را از یارانه بی نیاز کرد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها