يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۸۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
برانکو ایوانکوویچ پاسخ مصاحبۀ جنجالی مدیر پرسپولیس را داد.
به گزارش پایگاه 598، در ابتدای این هفته حبیب کاشانی با انجام مصاحبه‌ای جنجالی صحبت‌هایی را بر علیه برانکو ایوانکوویچ مطرح کرد که باعث ایجاد حاشیه‌ها و واکنش‌هایی منفی در قبال خودش از سوی هواداران پرسپولیس شد. حتی باشگاه پرسپولیس نیز به این مصاحبه واکنش نشان داد و اعلام کرد مفهومِ برداشت‌شده از مصاحبۀ کاشانی کاملاً اشتباه بوده است.

حال برانکو در پاسخ به اینکه پرسپولیس وابسته به یک نفر نیست عنوان داشت: «بازیکنان نقشی اساسی در قهرمانی‌های پرسپولیس داشته و آن‌ها سزاوارتر از هرکسی هستند و خودش نقشی چندان در این افتخارات نداشته است. برانکو دربارۀ کاشانی نیز افزود: «آقای کاشانی فوتبالیست پیشین ایران است که همیشه در فوتبال بوده و تجربه بالایی دارد».

سرمربی کروات سرخ‌پوشان با بیان این صحبت‌ها به نوعی به طرزی جالب پاسخ مدیر جنجالیِ پرسپولیس را داده است و او را با خاک یکسان کرد تا نشان دهد قصد به حاشیه کشیدن تیمش را در شرایط کنونی ندارد و اهمیتی به چنین صحبت‌هایی حتی از سوی هیئت‌مدیرۀ باشگاه ندارد.

منبع: ورزش 11
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها