يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۹۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس از کلید خوردن طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن طرح استیضاح سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش خبر داد و گفت: برخی از نمایندگان در حال جمع‌آوری امضا برای استیضاح بطحایی هستند و تاکنون ۲۹ تن از نمایندگان طرح مذکور را امضا کرده‌اند.
 
وی در تشریح محور‌های طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش، گفت: برخی از عزل و نصب‌ها در ادارات آموزش و پرورش در استان سیستان و بلوچستان و همچنین وضعیت نامناسب مدارس در این استان از جمله محور‌های طرح استیضاح بطحایی است.
 
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس اضافه کرد: رسیدگی به وضعیت معلمان حق‌التدریسی و خرید خدمت از دیگر محور‌های طرح استیضاح مذکور است.
 
علیم یارمحمدی یکی از طراحان این طرح به خبرنگار پارلمانی تسنیم گفته است که این طرح دوشنبه هفته آینده و پس از جمع‌آوری امضا تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس خواهد شد.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها