يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۹۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
رئیس اتحادیه بارفروشان با بیان اینکه قیمت پیاز و سیب زمینی طی دو هفته آینده با فراوان شدن عرضه این محصولات کاهش می یابد، از کاهش نرخ هندوانه خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، رئیس اتحادیه بارفروشان با بیان اینکه قیمت پیاز و سیب زمینی طی دو هفته آینده با فراوان شدن عرضه این محصولات کاهش می یابد، از کاهش نرخ هندوانه خبر داد.

حسن صابری با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم پیاز در میدان مرکزی میوه و تره بار بدون تغییر نسبت به هفته گذشته بین ۶ تا ۷ هزارتومان است، گفت: در اردیبهشت ماه پیاز نو به بازار می‌آید و قیمت این محصول کاهش می‌یابد بنابراین طی دو هفته آینده باید منتظر کاهش نرخ این محصول در بازار باشیم.

وی افزود: قیمت سیب زمینی نیز هم اکنون کیلویی بین ۳ تا ۴ هزارتومان است که نرخ این محصول نیز در دو هفته آینده کاهش خواهد یافت.

رئیس اتحادیه بارفروشان ادامه داد: در هفته جاری قیمت هندوانه کاهش یافته است. نرخ این محصول که هفته قبل کیلویی بین ۴۰۰۰ تا ۴,۳۰۰ تومان بوده هم اکنون تا ۳,۰۰۰ تومان رسیده دلیل این امر نیز عرضه فراوان هندوانه به بازار است.

صابری همچنین از کاهش قیمت پرتقال در بازار خبر داد و گفت: این میوه نیز حدود ۲۰ درصد ارزان شده و قیمت آن به حدود ۵۰۰۰ تا ۵,۵۰۰ تومان رسیده است.

وی با اشاره به ورود نوبرانه هایی مانند گوجه سبز به بازار اظهارداشت: گوجه سبزهای موجود در بازار خاصیت خوراکی ندارد و بیشتر هسته است.

صابری قیمت هرکیلوگرم گوجه سبز و چغاله را در میدان مرکزی میوه و تره بار بین ۴۰ تا ۸۰ هزارتومان عنوان و اضافه کرد: طی یک الی دو هفته آینده عرضه این محصولات نیز فراوان و قیمت آنها ارزان می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها