يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۹۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
ملخ های پرنده با پرواز از شبه جزیره عربستان به جنوب ایران به ویژه به استان هرمزگان آمدهاند؛ مسئولان سازمان حفظ نباتات در تلاش اند تا از ورود آنها به ارضای و باغات کشاورزان خودداری کنند اما بر اساس گزارش های به دست آمده این ملخها در برخی از مناطق مانند استان فارس به مزارع کشاورزان نیزحمله ور شده اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تابناک با تو،  ملخ های پرنده با پرواز از شبه جزیره عربستان به جنوب ایران به ویژه به استان هرمزگان آمدهاند؛ مسئولان سازمان حفظ نباتات در تلاش اند تا از ورود آنها به ارضای و باغات کشاورزان خودداری کنند اما بر اساس گزارش های به دست آمده این ملخها در برخی از مناطق مانند استان فارس به مزارع کشاورزان نیزحمله ور شده اند.

بارش شدید باران در هفته های گذشته در مناطق مختلف کشورمان جاذبه ایران را برای حضور این موجودات افزایش داده است؛ گله های چند صد میلیونی ملخ با ورود به اراضی کشاورزان محصولات تولیدی آنها را نابود می کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها