أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۴۹۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: در پی سانحه رانندگی در منطقه پلدختر استان لرستان دو نفر از عوامل اجرایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در حال انجام ماموریت جان باختند.

به گزارش پایگاه 598، فرهاد سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در پی سانحه رانندگی چهارشنبه شب در منطقه پلدختر استان لرستان در تصادف دلخراش خودروی کارکنان بنیاد مسکن استان اردبیل، دو نفر از عوامل اجرایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل که به عنوان استان معین برای مناطق سیل‌زده معمولان انتخاب و در حال انجام ماموریت بودند جان باختند همچنین در این حادثه تلخ دو نفر هم مصدوم شدند.

وی افزود : این افراد از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل برای ارزیابی منطقه سیل‌زده به ماموریت رفته بودند که متاسفانه تصادف کردند که یکی از مصدومان این حادثه هم‌اکنون در شرایط مساعدی قرار دارد و دیگر مصدوم این حادثه در اتاق عمل تحت جراحی قرار گرفته است.

سبحانی اذعان کرد: با تصمیم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و مسؤولان استانی، مراسم تشییع پیکر جانباختگان این حادثه بعد از نماز جمعه این هفته اردبیل با حضور جمعی از مسؤولان استان و مردم ولایی اردبیل برگزار می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها