أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۴۹۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: به لطف خدا تا کنون هیچ خطری امنیت کشور ما را تهدید نمی کند؛ با این وجود نیروهای ارتش در نهایت آمادگی هستند.
به گزارش پایگاه 598، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه رژه روز ارتش و در جمع خبرنگاران گفت: ارتش با تاکید بر اینکه باید روی پای خود بایستد آماده است تا خطری موجودیت نظام جمهوری اسلامی را تهدید کند، در مقام پاسخگویی قاطع عمل کند.

وی افزود: به لطف خدا تا کنون هیچ خطری امنیت کشور ما را تهدید نمی‌کند؛ با این وجود نیروهای ارتش در نهایت آمادگی هستند.

امیر حیدری ادامه داد: نیروی زمینی هم در آمادگی به سر می‌برد و خدا را شاکر هستیم که در محضر مقام رهبری به چنین آمادگی دست یافته ایم.

فرمانده نزاجا در پایان تصریح کرد: در طول سال دستاوردهای جدید را معرفی می‌کنیم و امروز هم بخشی از این دستاوردها در معرض نمایش قرار گرفت. بخش دیگری از این دستاوردها نیز در روزهای آینده رونمایی می‌شود.

منبع:مهر
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها