يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۰۱۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
پس از شکست برابر پیکان؛
دیدار تراکتورسازی با پیکان در حالی با شکست تیم تبریزی به پایان رسید که تراکتور بازهم از صدر جدول فاصله گرفت و شاهد جنجال در سکوهای ورزشگاه یادگار امام تبریز بودیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بود با شکست بدموقع مقابل پیکان فرصت را در اختیار دیگر تیم‌ها قرار داد.

در پایان این دیدار که هواداران تراکتورسازی به شدت نسبت به عملکرد داور این بازی اعتراض داشتند شعارهایی علیه داور سر دادند. همچنین هواداران به شدت نسبت به عملکرد بازیکنان تیمشان معترض بودند.

تراکتورسازی پیش از این به دلیل باخت مقابل سپیدرود محسن فروزان دروازه‌بان خود را اخراج کرد و اکنون بدون فروزان و با حضور محمدرضا اخباری و روی اشتباه این بازیکن شکست خورد.

البته داور این مسابقه نیز در چندین نوبت صحنه‌های مشکوکی را در محوطه جریمه تیم پیکان پنالتی اعلام نکرد تا سکوهای یادگار امام تبریز که پذیرای بیش از ۴۰ هزار هوادار بود ملتهب شود.

عیسی آل کثیر در دقیقه ۵۱ بازی زننده تک گل بازی بود. این نتیجه بیشتر به سود دیگر مدعیان قهرمانی به خصوص پرسپولیس بود که حالا با حاشیه امنیت بیشتری در صدر جدول قرار دارد.

پیکان بعد از دو باخت متوالی مقابل تراکتورسازی به پیروزی رسید و با ۲۸ امتیاز به رده یازدهم جدول صعود کرد تا با یک پله صعود از انتهای جدول و منطقه سقوط فرار کند.

تراکتورسازی هم دومین شکست متوالی این فصل خود را متحمل شد و با این باخت خانگی ۴۹ امتیازی در رده چهارم جدول باقی ماند و امیدهایش برای رسیدن به مقام قهرمانی کم شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها