أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۵۰۱۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
پرتاب صندلی ها به زمین؛
درگیری هواداران تبریزی با شجاعی و دژاگه بعداز باخت تراکتورسازی برابر پیکان باعث ایجاد جو ملتهب در ورزشگاه شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، در حالی بازی دو تیم تراکتورسازی و پیکان با شکست تراکتوری‌ها همراه بود و از دقایقی پیش به اتمام رسیده ولی برخی از هواداران به شدت نسبت به عملکرد بازیکنان تیمشان معترض هستند و ورزشگاه را ترک نمی‌کنند.

در پایان دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پیکان چند نفر از هواداران به درون میدان رفته و با مسعود شجاعی درگیری فیزیکی پیدا کردند. بعد از این ماجرا دژاگه نیز می‌خواست وارد درگیری شود که با ممانعت نیروی انتظامی مواجه شد.

هواداران هنوز در سکوهای ورزشگاه حضور دارند و شعارهایی علیه داور بازی و بازیکنان تیمشان سر می‌دهند. آنها شعار بازیکن بی غیرت نمی خوایم سر می‌دهند و همین موضوع باعث شده تا جو ورزشگاه ملتهب شود.

صندلی‌های زیادی نیز به نشانه اعتراض در ورزشگاه شکسته شده است.

جو ورزشگاه یادگار امام تبریز هم اکنون ملتهب است و محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی سعی در آرام کردن هواداران تیمش دارد. او بعداز گفتگو با هواداران به سمت نیمکت تراکتورسازی رفت.

هواداران دو دسته شده اند و گروهی از آنها در این بین همچنان معتقد هستند که باید از تراکتور حمایت شود و گروهی دیگر نیز علیه بازیکنان تیمشان شعار سر می‌دهند.

خبرنگاران در پایان این بازی در جایگاه خود محبوس شدند و به دلیل جو متشنج ورزشگاه در این جایگاه ماندند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها