يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۰۲۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
سفارت فرانسه در تالین، پایتخت اسلونی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد هفته آینده یگانی متشکل از ۳۰۰ سرباز ارتش و مجهز به تسلیحات سنگین به استونی اعزام و در ۱۴۰ کیلومتری مرز‌های روسیه مستقر می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، سفارت فرانسه در تالین، پایتخت اسلونی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد هفته آینده  یگانی متشکل از ۳۰۰ سرباز ارتش و مجهز به تسلیحات سنگین به  استونی اعزام و  در ۱۴۰ کیلومتری مرز‌های روسیه مستقر می‌شود.

بنابر این بیانیه، نیرو‌های نظامی فرانسه با هدف تقویت حضوز نظامی متحد خود در منطقه در استونی مستقر می‌شوند و تا پایان ماه اوت سال جاری در این کشور خواهند بود.

حضور کوتاه‌مدت نیرو‌های نظامی فرانسه در استونی رویداد تازه‌ای نیست. پیش از این نیز در سال ۲۰۱۷ بیش از ۱۰ ماه نیرو‌های نظامی فرانسه در شهر «تاپا»‌ی استونی حضور داشتند. در سال ۲۰۱۸ نیز نیروی هوایی فرانسه در چارچوب مأموریت امنیت هوایی حوزه بالتیک سازمان ناتو، مدتی در آسمان استونی به گشت‌زنی مشغول بود.

بنا به اعلام وزارت دفاع استونی یگان نظامی ارتش فرانسه در رزمایش‌های سالانه «طوفان بهاری» استونی نیز شرکت می‌کند. این رزمایش قرار است روز ۲۹ آوریل(نهم اردیبهشت) با شرکت ۱۰ هزار نیروی نظامی آغاز شود.

به نوشته اسپوتنیک، دولت روسیه بار‌ها نسبت به تحرکات بی‌سابقه کشور‌های سازمان ناتو و افزایش حضور نظامی در منطقه به بهانه مقابله با «تهدید روسیه» هشدار داده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها