يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۰۷۶
زمان انتشار: ۲۱:۲۶     ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
سخنگوی اسبق وزارت خارجه رسما کار خود را در مقام سفیر تام الاختیار کشورمان در فرانسه آغاز کرد.

به گزارش پایگاه 598، بهرام قاسمی سفیر جدید ایران در فرانسه روز جمعه ۳۰ فروردین وارد پاریس شد تا کار خود را به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در فرانسه آغاز کند.

به گزارش خبرآنلاین قاسمی در تاریخ هفدهم اسفند سال گذشته طی حکمی از سوی ظریف و با موافقت ریاست جمهوری به عنوان سفیر ایران در فرانسه منصوب شد.

سخنگویی و ریاست مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه و تصدی سفارت ایران در ایتالیا و ایرلند از جمله مسئولیت های دیپلماتیک سابق بهرام قاسمی بوده است.

سفیر سابق ایران در فرانسه، «ابوالقاسم دلفی» بود که در تیر ماه ۱۳۹۷ به تهران بازگشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها