أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۵۰۹۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از برفی بودن محورهای مواصلاتی اورامانات خبر داد و از رانندگان خواست احتیاط کافی را هنگام رانندگی و حضور در جاده داشته باشند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ‌محمد حیدری پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در حال حاضر سه‌راهی شهدا در پاوه شاهد بارش برف و همچنین محور روانسر- پاوه نیز شاهد بارش هم‌زمان باران و برف هستیم.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه لغزندگی جاده در هنگام بارش برف افزایش می‌یابد، گفت: با توجه به کوهستانی بودن محورهای اوارامانات و شدت بارش‌ها در این منطقه رانندگان باید بیش از پیش احتیاط کنند.

وی تصریح کرد: با وجود بارش برف در مناطق یاد شده، تردد خودروها جریان دارد و فعلا نیازی به بستن زنجیرچرخ نیست.

حیدری گفت: به جزو محورهای اورامانات در بقیه محورها شاهد بارش باران هستیم که رانندگان باید با احتیاط و مراقبت بیشتری در جاده‌ها حضور یابند که حادثه ناگواری رخ ندهد.

وی تصریح کرد: پرهیز از سرعت و سبقت‌های غیرمجاز، رعایت فاصله طولی مناسب و بستن کمربند ایمنی از توصیه‌های همیشگی پلیس به رانندگان برای حفظ جان آن‌ها و دیگر سرنشینان خودرو است.

حیدری در پایان از حضور 65 گشت پلیس در جاده‌ها به منظور کمک و در عین حال برخورد با رانندگان متخلف خبر داد و گفت: خودروی افراد خاطی در صورت ارتکاب 2 تخلف حادثه‌ساز به مدت 72 ساعت توقیف می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها