يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۱۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
نام علیرضا جهانبخش در بین ۵ نقل و انتقالات بی تاثیر فصل لیگ برتر انگلیس قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598، در حالی که لیگ برتر فوتبال انگلیس به هفته های پایانی خود نزدیک می شود، بسیاری از رسانه های این کشور به بررسی نقل و انتقالات این فصل پرداختند و منتخبی از ناکارآمد ترین بازیکنان این لیگ را منتشر کردند.

در این بین اما نام علیرضا جهانبخش مهاجم تیم فوتبال برایتون انگلیس و تیم ملی فوتبال کشورمان نیز دیده می شود.بازیکنی که توانسته بود فصل گذشته به مقام آقای گلی لیگ برتر هلند برسد و یکی از برترین بازیکنان این لیگ باشد، پس از انتقال به تیم برایتون و مصدومیت این بازیکن در بازی های ابتدایی این تیم ، حالا به دلیل آمار ضعیف خود در لیست ناکارآمد ترین نقل و انتقالات این فصل لیگ برتر فوتبال انگلیس قرار گرفته است.

جهانبخش در ۸۳۷ دقیقه حضور خود در تیم فوتبال برایتون هیچ گل و پاس گلی را به ثمر نرسانده است.

در لیست مایوس کننده ترین نقل و انتقالات این فصل لیگ برتر انگلیس نام بازیکنان دیگری همچون نبی کیتا، ریاض محرز، آندره فرانک و فرد بازیکن تیم منچستریونایتد نیز دیده می شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها