أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۵۱۱۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش پایگاه 598، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران با تائید بازداشت یکی از مدیران این مجموعه گفت: این فرد یکی از مدیران حوزه گردشگری استان بوده است. دلاور بزرگ‌نیا زمان بازداشت را هفته گذشته اعلام کرد.

وی درباره علت بازداشت تصریح کرد: از آنجا که موضوع دردست بررسی متولیان امر قرار دارد لذا بیان جزئیات بیشتر در این زمینه در زمان حاضر میسر نیست.

مدیرکل میراث استان تهران بازداشت چند نفر درمجموعه این اداره کل را تکذیب کرد و در پاسخ به ایرنا درباره خبر بازداشت چند نفر توضیح داد: در اداره‌کل استان تهران تنها یک نفر بازداشت شده است. تاکنون به‌طور رسمی علت یا علت‌های این بازداشت اعلام‌نشده اما برخی شنیده‌های غیررسمی حاکی‌ست که احتمال دارد موضوع با فعالیت برخی آژانس‌های مسافرتی مرتبط باشد؛ موضوعی که تاکنون ایرنا به‌طور قطعی نمی‌تواند آن را تائید کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها