أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۵۱۹۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۴     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: fatf تأمین‌کننده منافع آمریکا و انگلیس است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف در نشست علمی که با موضوع fatf و چالش‌های ژئوپولتیک ایران در دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: وقتی با یک نگاه تحلیلی به fatf را بررسی کنیم، می‌بینیم که بعد از گذشت ۳ دهه رسمی از عمر این معاهده که حتی بین‌المللی نیست، اما با پشتیبانی آمریکا که سازوکارهای این معاهده در جهت منافع این کشور است، همچنان در سطح جهانی در حال پیشروی و تأثیرگذاری بر نظم جهانی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  بیان کرد: بازیگران این معاهده نه‌تنها دولت‌ها که تمام ابعاد و نهادهای تأثیرگذار بر زندگی روزمره هر ملتی هستند و طبق سازوکار آن، همه کشورها باید در چارچوب قواعد fatf عمل کرده که درنهایت تأمین منافع کشورهای گرداننده آن مانند آمریکا و انگلیس را در پی دارد و بنابراین نباید با جناح‌گرایی سیاسی و به بهانه منافع حزبی، این مسئله مهم که امنیت کشور را به خطر می‌اندازد، به بازی بگیریم.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها