أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۵۲۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
او عموی من است روایتگر داستان زندگی شیرمرد کردستان و قائم مقام لشکر ویژه شهدا، سردار شهید علی قمی است که با قلم جذاب و خواندنی زهرا قمی تألیف شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بولتن نیوز، رحیم مخدومی در شبکه اجتماعیش کتاب رسول آفتاب را معرفی کرد و نوشت: رسول آفتاب کتاب "او عموی من است" را که در کمتر از دوماه به چاپ دوم رسید، در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه خواهد کرد.

او عموی من است روایتگر داستان زندگی شیرمرد کردستان و قائم مقام لشکر ویژه شهدا، سردار شهید علی قمی است که با قلم جذاب و خواندنی زهرا قمی تألیف شده است.

علاوه بر این، کتب زیر عرضه خواهد شد: آقازاده عزیز؛ طنزهای مطبوعاتی محمدرضا شهبازی
چاپ یازدهم "من مادر مصطفی" روایت زندگی جوانترین دانشمند هسته ای؛ شهید مصطفی احمدی روشن.

سفرنامه یارکجاست؛ که حضرت آقا در تقریظ این کتاب اشاره فرمود: این بهترین سفرنامه حجی است که من تا به حال خوانده ام.

دیده بانها ایستاده می خندند؛ قصه های طنز محمدحسن ابوحمزه.

و کتاب: فرماندهان ورود ممنوع؛ خاطرات ناب 30 سردار تخریبچی کشور که با مقدمه سردار سلیمانی و یادداشت دکتر محسن رضایی مزین شده است.

رسول آفتاب در شبستان مصلی. سرنبش راهرو 5 روبروی انتشارات امیرکبیر منتظر قدوم شماست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها