يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۲۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
رئیس کلانتری مولوی از انهدام باند قاچاق انسان در مرکز پایتخت خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ قاچاقچی انسان دستگیر و ۱۱ تبعه خارجی شناسایی و نجات پیدا کردند.

به گزارش پایگاه 598، سرهنگ محمد قربان منصوری اظهار داشت: طی گزارش‌های دریافتی مبنی بر نگهداری اتباع بیگانه در شرایط نامناسب در محدوده خیابان انبار گندم بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری مولوی قرار گرفت.

به گزارش میزان وی با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که خبر صحت دارد و ۲ تن از قاچاقچیان انسان در قبال دریافت مبالغی کلان جهت به کارگیری اتباع بیگانه در مشاغلی مناسب، از خانواده هایشان اخاذی می‌کردند تصریح کرد: پس از مدتی مراقبت ویژه، ماموران کلانتری موفق شدند با هماهنگی مقام قضائی ضمن اطمینان از حضور قاچاقچیان در محل، در یک عملیات ضربتی هر ۲ قاچاقچی را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ منصوری افزود: در این رابطه ۱۱ تن از اتباع بیگانه یکی از کشور‌های همسایه که در داخل یک اتاقک در شرایط بسیار نا مناسبی نگهداری می‌شدند، شناسایی و نجات پیدا کردند.

گفتنی است، متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات مقدماتی، تحویل مرجع قضائی شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها