أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۵۲۵۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
عضو کمیسیون انرژی مجلس انفعال دولت در برابر اقدامات آمریکا را عامل گستاخی‌های ترامپ خواند و گفت: باید امنیت تولید نفت در عربستان و امارات را مورد تهدید قرار دهیم.
به گزارش پایگاه 598، هدایت‌الله خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه آمریکا در تلاش است صادرات نفت ایران را به صفر برساند و ابزارش هم در این راه، عربستان و امارات هستند، گفت: اگر تولید نفت عربستان و امارات جایگزین ایران شود، آمریکا به راحتی می‌تواند صادرات نفت ایران را به شدت کاهش دهد.

نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی گفت: در چنین شرایطی باید با خریداران سنتی نفت ایران گفت‌وگو کنیم و صادرات نفت خود را به این کشورها ادامه دهیم که با توجه به تحریم‌های آمریکا، ادامه واردات نفت از ایران هزینه‌های زیادی برای شرکای سنتی ما دارد و امکان دارد آنها به ادامه خرید نفت از ایران ادامه ندهند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت در مقابل اقدامات آمریکا منفعلانه برخورد می‌کند و این امر موجب گستاخ‌تر شدن آمریکا شده است. آمریکا یک مصوبه علیه ایران می‌دهد و ایران به صورت منفعلانه، مصوبه دیگری در مقابل آن به تصویب می‌رساند.

خادمی تصریح کرد: باید امنیت تولید نفت در عربستان و امارات را مورد تهدید قرار دهیم. باید به عربستان و امارات اعلام کنیم که اگر تلاش کنید تا تولید نفت خود را جایگزین نفت ایران کنید، تولید نفت در کشورهای شما امنیت نخواهد داشت.

وی اظهار داشت: کافی است که عربستان و امارات فکر کنند که تولید نفتشان به خطر می‌افتد، سریعاً پا پس خواهند کشید و وارد این بازی نمی‌شوند. درواقع عربستان و امارات با جایگزینی تولید نفت خود به جای تولید نفت ایران، وارد جنگ با ایران شده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها