أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۵۲۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
طی مراسمی از همیاران بازیافت در سال ۹۷ در قم تقدیر شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شهرنیوز، هشتمین مراسم قرعه کشی سالانه همیاران بازیافت سال ۱۳۹۷ همزمان با هفته زمین پاک با حضور عبدالله جلالی رئیس شورای شهر قم، حسن بختیاری نایب رئیس و سیدعبدالله میرابراهیمی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری و همیاران بازیافت در سالن‌ همایش‌های شهرداری قم برگزار شد.

در این همایش میرابراهیمی با تاکید بر اینکه در سازمان مدیریت پسماند اقدامات گسترده‌ای در راستای حفظ محیط زیست انجام می‌شود تصریح کرد: در حوزه آموزش در سطح شهر توانستیم با مشارکت آموزش و پرورش، مساجد، ادارات و دیگر نهادهای استان فعالیت‌های خوبی انجام دهیم.

بختیاری هم با اشاره به نقش همیاران بازیافت در تحقق شرایط زیست محیطی مطلوب در جامعه اظهار کرد: شرایط زیست‌محیطی کشور ما مطلوب نیست و در حوزه‌های مختلف آب و هوا مشکلاتی داریم که یکی از این بخش‌ها آلودگی خاک است.

در پایان این همایش ضمن برگزاری مراسم قرعه کشی تقدیر از همیاران بازیافت، هدایایی به منتخبان تقدیم شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها