أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۵۳۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ارائه آمار و اطلاعاتی از برگزاری نمایشگاه پرداخت.
به گزارش پایگاه 598، ایوب دهقانکار در نخستین نشست خبری نمایشگاه کتاب که ظهر روز جمعه (٦ اردیبهشت‌ماه ٩٨) در مصلای تهران برگزار شد، با ارائه گزارش و اطلاعاتی درباره نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: مبلغ کل فروش در دو روز نخست نمایشگاه بالغ بر ١٣٠ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ١٠ درصد افزایش داشته است. سال گذشته این مبلغ ١١٥ میلیارد ریال بوده است.

رئیس شورای نظارت بر نمایشگاه کتاب تهران سپس در پاسخ به این‌که با گران شدن قیمت کتاب، این افزایش رقم طبیعی است و آیا این به معنای افزایش فروش است، با اشاره به میزان تراکنش‌ها گفت: بله درست است که قیمت کتاب افزایش داشته، ولی تعداد تراکنش‌های انجام‌شده در دو روز نخست نمایشگاه حدود ٢٥٠ هزار تراکنش بوده که این میزان هم نسبت به سال گذشته پنج درصد افزایش یافته است.

ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها