أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۵۳۳۲
زمان انتشار: ۱۸:۱۸     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
واکنش‌ها به وداع با پیکر حر مدافعان‌حرم
«مجید قربانخانی» یکی از شهدای جوان دفاع از حریم اهل بیت (ع) است؛ که ماجرای تحول تا شهادتش تنها ۴ماه به طول انجامید تا یکی از شهدای نامی این جنگ باشد. در روز‌هایی اخیر پیکر مطهر این شهید مدافع حرم بعد از گذشت سه سال از شهادتش تفحص و به وطن بازگردانده شد.
به گزارش پایگاه 598، «مجید قربانخانی» یکی از شهدای جوان دفاع از حریم اهل بیت (ع) است؛ که ماجرای تحول تا شهادتش تنها ۴ماه به طول انجامید تا یکی از شهدای نامی این جنگ باشد. در روز‌هایی اخیر پیکر مطهر این شهید  بعد از گذشت سه سال از شهادتش تفحص و به وطن بازگردانده شد. پیکر شهید  قربانخانی توسط گروه‌های تفحص شهدا در خان‌طومان کشف و به وسیله آزمایش «دی ان ای» شناسایی شد. گفتنی است شهید قربانخانی متولد مرداد ماه ۱۳۶۹ در محله یافت آباد تهران بود. او در ۲۱ دی ماه سال ۹۴ به همراه همرزمانش همچون شهید مصطفی چگینی، شهید مرتضی کریمی و شهید محمد آژند در خان طومان سوریه به شهادت رسید و مفقودالاثر شد.

به گزارش میزان، آنچه در ادامه ملاحظه می‌کنید، واکنش کاربران فضای مجازی به شهادت او ست.

تتتت
تتتت
 
 
 
تتتت
 
تتتت
تتتت
 
تتتت
 
تتتت
تتتت
تتتت
تتتت

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها