يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۳۳۶
زمان انتشار: ۰۹:۰۷     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد، گوشت قرمز گوسفند و گوساله تا 50 روز قابلیت نگهداری در فریزر را دارد.
به گزارش پایگاه 598، فارس به نقل از دیلی میل، نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد، گوشت قرمز گوسفند و گوساله تا 50 روز قابلیت نگهداری در فریزر را دارد.

پژوهشگران می‌گویند: برای هر ماده غذایی فریزری بهترین زمان مصرف، حداکثر تا قبل از رسیدن به نصف زمان مورد نظر برای نگهداری آن در فریزر است.

این مطالعه که توسط محققان توسط انجمن تولیدکنندگان گوشت انگلیس صورت گرفته تأکید می‌کند، بسته‌بندی‌های گوشت باید با دقت بیشتری انجام شود.

علاوه بر این، لازم است است نظارت بر فروشگاه‌ها بیشتر شود تا از تعویض تاریخ گوشت‌های بسته‌بندی شده جلوگیری به عمل آید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها