أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۵۳۷۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
شرکت بیمه‌نوین در راستای توسعه خدمت‌رسانی به‌موقع و مناسب به مشتریان، دو شعبه جدید و چهار باجه بیمه‌ای را همزمان با دهه‌فجر راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بیمه‌نوین، محمدرضا تمجیدی؛ معاون امور شعب، شبکه فروش و بازاريابی این شرکت با اعلام این خبر توضیح داد: گسترش خدمات و طراحی محصولات جدید؛ افزایش مشتریان و تنوع نیازهای آنان را به دنبال دارد که این امر نیازمند ایجاد بسترهای تازه است. به‌همین‌منظور و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیمه‌نوین در شهرهای لار از استان فارس، رفسنجان از استان کرمان، مهاباد از استان آذربایجان غربی و نیشابور از استان خراسان رضوی اقدام به راه‌اندازی چهار باجه بیمه‌ای کرده است.

وی با اعلام اینکه براساس ظرفیت های بازار تأسیس شعب جدید نیز در برنامه‌های توسعه ای شرکت بیمه‌نوین قرار گرفته، تصریح کرد: طبق نیازسنجی و شناسایی پتانسیل شهرهای مختلف با هدف تعامل هر چه بیشتر و بهتر با مشتریان و بیمه گذاران، بهینه سازی و افزایش تعداد شعب نیز جزو برنامه اصلی شرکت است و به‌همین‌منظور طی روزهای آینده، شعبه چالوس در استان مازندران و شعبه سیرجان در استان کرمان نیز افتتاح خواهند شد.

معاون امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی بیمه‌نوین همچنین درخصوص برنامه‌های آتی شرکت در این حوزه خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در نظر داریم تا پایان سال با هدف افزایش کیفی و کمی خدمت رسانی به مشتریان، باجه گنبد کاووس در استان گلستان را نیز افتتاح کنیم.

تمجیدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تحول در شیوه‌های بازاریابی بر اهمیت تیم‌سازی و شبکه‌سازی در فروش بیمه‌های عمر تأکید کرد و گفت: فروش محصولات تخصصی نیازمند برخورداری از رویکرد ویژه‌ای است، نگرشی که علاوه بر ایجاد زمینه رشد فردی، سود مشترک و گروهی را به دنبال خواهد داشت. بیمه‌نوین نیز تلاش دارد توانمندی‌های فردی در بین اعضای شبکه فروش خود را باتکیه بر راهبری آموزش محور، مدیریت دانش و انتقال تجربه ارتقا دهد.

وی ادامه داد: به‌همین‌منظور و با هدف توسعه و ساماندهی فروش بیمه‌های عمر انفرادی، مرکز تخصصی بیمه‌های زندگی شرکت بیمه‌نوین در آذر ماه و در شهر تهران آغاز به کار کرد. توسعه این بخش نیز جزو برنامه‌های این معاونت است و به زودی خبر تأسیس دومین مرکز تخصصی بیمه‌های زندگی بیمه‌نوین را در یکی از کلان شهرهای کشور اعلام می‌کنیم.

شرکت بیمه‌نوین، در حال حاضر با ٤٠ شعبه، ٦ باجه و یک مرکز تخصصی بیمه‌های زندگی فعالیت می‌کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها