کد خبر: ۴۵۵۴۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
اظهارات مدیران عامل پرسپولیس و سپاهان در برنامه فوتبال برتر:
مدیرعامل پرسپولیس گفت: در زمان درگیری‌ها من دیدم قبل از آغاز بازی هواداران سپاهان شروع به شکستن صندلی‌ها و آسیب زدن به استادیوم کردند.
به گزارش پایگاه 598، تابش مدیر عامل باشگاه سپاهان در مورد اتفاقات بازی با پرسپولیس گفت: خلیلی گفت که شب قبل بازی مقرر شده جایگاه بالای سپاهان خالی باشد، اما در روز بازی اتفاق دیگری رخ داد. در مورد مصاحبه یزدانی نیز باید بگویم ما در کل بازی مورد فحاشی قرار گرفته ایم و شدیدا تحت فشار بودیم و یزدانی کسی نیست که چنین حرف‌هایی بزند. تصمیمات کمیته انظباطی باید مورد تجدید نظر قرار گیرد. من فوتبالی در زمین مشاهده نکردم و جنگ بین هواداران بود.

تابش افزود: صحنه‌های پخش شده هیچکدام مورد تائید نیست. ما هفته‌ی قبل در شهر قائمشهر حضور داشتیم که چندان نظم خوبی نداشت و نیروی امنیتی آنجا عذرخواهی کردند. در جریان این دیدار به سمت نیمکت ما سنگ پرت می‌کردند.چطور ورزشگاهی که ۷۶ هزار نفر جایگاه دارد ۹۰ هزار بلیت فروخته شده است. بیشتر مصدومان سپاهانی هستند.

در ادامه عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم گفت: ما در آزادی تجربه بازی‌های بسیار مهمتر از جمله دربی را داشته ایم. این بازی هم همینطور بود و همه چیز برنامه ریزی شده بود. جایگاه‌ها را ماموران یگان ویژه تعیین می‌کنند تا نظم را برقرار کنند.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: در زمان درگیری‌ها من دیدم قبل از آغاز بازی هواداران سپاهان شروع به شکستن صندلی‌ها و آسیب زدن به استادیوم کردند. ما در بازی بسیار حساس‌تر مقابل استقلال یک قطره خون از دماغ کسی نیامد و من تا به حال چنین صحنه‌هایی که از هواداران سپاهان دیدم را ندیده بودم.

عرب تاکید کرد: در استادیوم آزادی سنگی وجود ندارد و تیکه‌های سیمان است که به سمت هم پرت می‌کنند. این تیکه‌های سیمان از کندن صندلی‌ها به وجود می‌آمد که هواداران سپاهان آن‌ها را می‌کنند. این حجم از خشونت بی سابقه است. در مورد اعتراضات بیرانوند و برانکو کمیته انضباطی باید تصمیم گیری کند. ما می‌دانستیم که این دیدار حساس است، اما تدبیر لازم صورت نگرفت. درخواست می‌کنم در بازی‌های حساس بعدی شرایط مساعدی فراهم شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها