کد خبر: ۴۵۵۴۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
دادستان اردبیل گفت: طی روزهای گذشته مشخص شد از طریق حفر کانال و سوراخ کردن کف مغازه طلافروشی بیش از ۳ کیلوگرم طلا به طور حرفه‌ای در شهرستان کوثر به سرقت رفته که سارقان در سریع‌ترین دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه 598، سارقان روز گذشته در شهرستان کوثر از طریق حفر تونل نسبتا طولانی افقی و عمودی از طریق یک مسیل سیلاب قدیمی وارد مغازه طلافروشی شده و اقدام به سرقت کردند.

ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل از دستگیری سارقان طلافروشی در شهرستان کوثر خبر داد و گفت: طی روزهای گذشته مشخص شد از طریق حفر کانال و سوراخ کردن کف مغازه طلافروشی بیش از ۳ کیلوگرم طلا به طور حرفه‌ای در شهرستان کوثر به سرقت رفته است.

وی افزود: بعد از مشخص شدن موضوع با همکاری مسؤولان مربوطه و استفاده از ظرفیت کارآگاهان پلیس آگاهی استان اردبیل، سارقان در سریع‌ترین زمان شناسایی، دستگیر و طلاجات نیز توقیف شد.

عتباتی ضمن سفارش به مردم برای رعایت ایمنی و دقت در مراقبت از اموال، گفت: استان اردبیل از استان‌های امن به شمار می‌رود و سرقت از طلافروشی و ... از معدود مواردی است که در این شهرستان مشاهده می‌شود.

وی با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان از هماهنگی نیروی انتظامی و دادگستری کوثر تقدیر کرد و آن را قابل توجه دانست.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها