أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۵۴۵۵
زمان انتشار: ۲۲:۳۹     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی شهادت روحانی همدانی توسط اراذل و اوباش پیام تسلیتی صادر و تاکید کرد: از مقامات امنیتی و انتظامی انتظار می‌رود با توجه به خدمات، روشنگری‌ها و استقامت روحانیت، برخورد قاطعانه و عبرت‌آموز با اینگونه تحرکات صورت گیرد.
به گزارش پایگاه 598، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی شهادت روحانی همدانی توسط اراذل و اوباش پیام تسلیتی را در این رابطه صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

خبر شهادت دردناک و دل‌خراش روحانی حوزه علمیه همدان، حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی که مظلومانه در جنایتی آشکار به وقوع پیوست، موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

از مقامات امنیتی و انتظامی انتظار می‌رود با توجه به خدمات، روشنگری‌ها و استقامت روحانیت، برخورد قاطعانه و عبرت‌آموز با این گونه تحرکات صورت گیرد. اگرچه بنابر اخبار واصله عامل این جنایت در زمان کوتاهی به مکافات عمل خویش گرفتار شده و در درگیری با مأموران انتظامی به هلاکت رسیده است اما باید شدیداً با عوامل پشت صحنه و پنهان اینگونه حوادث برخورد شود.

متأسفانه برخی از اشرار و همفکران این قاتل همچنان در فضای مجازی جولان می‌دهند و فضای تهدید و رعب ایجاد می‌کنند، لازم است طرح‌های نظارتی و کنترلی برای سالم‌سازی فضای مجازی قاطعانه‌تر اجرایی شوند تا اخلاق، غیرت دینی، امنیت و آرامش مردم در این فضای آشفته و بی‌کنترل به قهقرا و نابودی کشانده نشود.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این حادثه غم‌انگیز را به خانواده آن مرحوم و حوزه‌های علمیه استان همدان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم از درگاه ایزد منان رحمت و مغفرت واسعه الهی مسئلت می‌نماید و رجاء واثق دارد مردم ولایتمدار و انقلابی همدان با حضور گسترده در تشییع و دیگر مراسم‌های گرامیداشت این شهید عزیز، نام و یاد آن شهید را به یک مانور باشکوه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل خواهند کرد.

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته»

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها