امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۵۵۴۵۶
زمان انتشار: ۲۲:۴۰     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
دادستان عمومی و انقلاب مانه و سملقان، متعاقب فوت یکی از مصدومان حادثه تحریق عمدی دو هفته گذشته از تشکیل پرونده قتل، در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی مهدی ایرانلو با اشاره به حادثه تحریق در یکی از روستاهای شهرستان مانه و سملقان طی دو هفته گذشته اظهار کرد: پس از  جان باختن یکی ازمصدومین حادثه آتش زدن اعضاء یک خانواده در مانه و سملقان، توسط سرپرست خانواده که طی آن چهار نفر دچار سوختگی شده بودند،  این پرونده در حال حاضر وارد مرحله جدیدی شد.

وی افزود: این پرونده اکنون ابعاد تازه‌تری پیداکرده  و با فوت همسر متهم در این حادثه، پرونده قتل در دادسرای عمومی و انقلاب آشخانه تشکیل شد.

دادستان عمومی و انقلاب مانه و سملقان گفت: همسر متهم که در جریان این حادثه ناگوار دچار سوختگی شدید شده بود، به علت شدت صدمات و  آسیب بسیار جدی به نسوج اصلی بدن بعد از مدتی بستری در بیمارستان سرانجام جان خود را از دست داد و به همین اعتبار پرونده قتلی دراین‌باره تشکیل شد.

این مقام قضائی خاطرنشان کرد: ماهیت و ابعاد مختلف این‌ماجرا کماکان در شرف بررسی است و اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

گفتنی است مردی ۲۳ ساله در روستای نجف از توابع بخش مرکزی شهرستان مانه و سملقان ۲۸ فروردین به دلیل آنچه که اختلافات خانوادگی عنوان شده، اعضای خانواده اش را به آتش کشید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها