يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۴۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
همزمان با داغ شدن این ماجرا، متأسفانه روحانی بیگناهی در همدان قربانی کینه کور یکی از اراذل و اوباش شد و مظلومانه جان خود را از دست داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، ماجرای توئیت سخیف یک اکانت قلابی با پروفایل جعلی منتسب به فردی در لباس روحانیت به‌منظور تخریب همزمان قشر روحانی، توده‌های مذهبی و بسیج مردمی عراق، در روزهای اخیر به قدری داغ شد که رسانه‌های جمعی از زوایای مختلف به آن پرداختند. 

حاشیه‌سازترین بخش ماجرا، استناد خانم «مهناز افشار» به آن توئیت ساختگی بود که علیرغم روشنگری کافی راجع به قلابی بودن حساب منتشرکننده و توضیحات ویدئویی صاحب اصلی تصویر، این هنرپیشه مشهور فقط به حذف توئیت جنجالی خود بسنده کرد و حتی حاضر نشد بابت بازنشرش عذرخواهی کند!

جالب اینجاست که حساب توئیتری مورد اشاره با همان پروفایل جعلی، توئیت خانم افشار را پسند کرده است!

 

 

یعنی حتی اگر فرض بگیریم آن حساب توئیتریِ کذایی "قلابی" نیست، صاحبش جزو کسانی است که پیام‌ها و نقطه‌نظرات خانم افشار را می‌پسندد.

اما همزمان با داغ شدن این ماجرا، متأسفانه روحانی بیگناهی در همدان قربانی کینه کور یکی از اراذل و اوباش شد و مظلومانه جان خود را از دست داد.

تعدادی از هواداران قاتل، با استناد به همان توئیت سخیف و غیرواقعی، از جنایت وی حمایت کردند.

کاربران فضای مجازی هم در واکنش، گرداننده یا گردانندگان پشت پرده این اکانت فیک را در خون طلبه همدانی شریک دانستند و رسیدگی قانونی به جرم همه مسببان پیداوپنهان این اقدام غیرانسانی را خواستار شدند.

حتی تعداد قابل توجهی با اشاره به همرسانی آن توئیت در حساب رسمی خانم هنرپیشه، هشتگ #محاکمه_مهناز_افشار را داغ کردند.

 

با این اوصاف شاید زمان آن فرا رسیده باشد که امثال خانم «مهناز افشار» قدری درباره شیوه رفتاری خود در فضای مجازی به افکار عمومی توضیح بدهند؛ البته اگر مردم را محرم می‌دانند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها