کد خبر: ۴۵۵۵۰۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
دروغ بزرگ ضد انقلاب در خصوص شرور سابقه دار همدانی؛
رسانه های ضد انقلاب وابسته به کومله و پژاک در اقدامی عجیب، قاتل طلبه همدانی را نیروی سابق قدس سپاه معرفی کردند!
به گزارش پایگاه 598، رادیوکردانه وابسته به تروریستهای کومله و پژاک در خبری با تیتر" یکی از اعضای نیروی قدس، یک طلبه همدانی را به قتل رساند" به انعکاس وسیع این خبر پرداخت. 

بهروز حاجیلو عضو نیروی قدس سپاه بود!

به گزارش بولتن نیوز، ضد انقلاب که از هر فرصتی برای عقده گشایی بر علیه سپاه پاسداران استفاده می کند بدون هیچ توضیح اضافی با هدف گمراه کردن افکار عمومی، فرد قاتل را یک سپاهی معرفی کردند.

ضد انقلاب که از نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کینه عمیقی به دل دارند، با القای اینکه قاتل طلبه همدانی که یک شرور سابقه دار بوده وابسته به نیروی قدس سپاه بوده، در روزهایی که سپاه پاسداران در لیست تروریستی آمریکا قرار گرفته است از چنین فرصت هایی برای رسمیت دادن به خواسته های ارباب آمریکایی استفاده می کنند.

در گذشته نیز در موارد مشابه که شهروندان در مناطق شمالغرب کشور به قتل رسیده اند، ضد انقلاب قاتلان را از عوامل نیروهای امنیتی و نظامی معرفی می کنند.

شایان ذکر است که، روز گذشته در محله "آخوند" همدان یک روحانی ۴۶ ساله، توسط یک شرور سابقه دار به قتل رسید.

ضارب پس از به قتل رساندن این روحانی ۴۶ ساله با سرعت از محل حادثه متواری می‌شود تا اینکه در نهایت پس از تلاش گسترده نیروهای انتظامی، قاتل به دام افتاد و در یک درگیری با نیروهای نظامی، به هلاکت رسید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها