يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۵۲۳
زمان انتشار: ۲۱:۱۷     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری فرد آدم‌ربایی که به همراه دو تن از دوستانش، اقدام به ربودن دختر مورد علاقه خود کرده بود، خبرداد.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفت: در آخرین روزهای فروردین ماه امسال، زنی جوان با مراجعه به دادسرای ناحیه ۲۷ امور جنایی تهران اعلام کرد که روز گذشته توسط فردی به نام «پیمان» و دو نفر دیگر از همدستانش ربوده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است لذا پرونده برای رسیدگی به اداره یازدهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: شاکی پس از حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت که شب گذشته هنگام بازگشت از محل کار خود به منزل ناگهان مورد حمله چند نفر قرار گرفتم.آنان با زور و بستن دهان، دست و پایم مرا به داخل خودرویی انداختند و پس از طی مسافتی به یک خانه بردند که متوجه شدم منزل پدری یکی از خواستگارهای قبلی‌ام به نام پیمان است. از آنجا که من پیش از این به خواستگاریش جواب رد داده بودم با تهدید سلاح سرد و اسیدپاشی سعی کرد از من جواب بله برای ازدواج بگیرد. من هم پس از وعده و وعید دادن به او و همدستانش از دستشان رهایی یافتم.

به گفته وی پس از اظهارات شاکی، کارآگاهان با بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند ربایندگان با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری اقدام به ربودن شاکی کرده اند. با انجام اقدامات پلیسی، مالک خودرو به نام داوود شناسایی شد که با حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی به کارآگاهان اعلام داشت خودرویش بیشتر اوقات از جمله در روز حادثه در اختیار پسرش به نام بهروز بوده است.

گودرزی افزود: بلافاصله کارآگاهان با هماهنگی بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران روز گذشته با شناسایی مخفیگاه متهم در محدوده شهریار در یک اقدام ضربتی وی و دو تن دیگر از همدستانش را دستگیر کردند.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، وی اظهارکرد: در تحقیقات به عمل آمده هرسه متهم به جرم خود مبنی بر ربودن دختر مذکور اعتراف کردند و پیمان به کارآگاهان اعلام کرد که حدوداً چند سال است خواستگار شاکی هستم و قرار بود با هم ازدواج کنیم ولی متوجه شدم وی دیگر هیچ علاقه‌ای به من ندارد و قرار است با فرد دیگری ازدواج کند که این موضوع باعث شد به اتفاق دو تن از دوستانم وی را برباییم و با تهدید از او خواستم تا با من ازدواج کند.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به اعتراف صریح هر سه متهم به ربودن شاکی و ایراد ضرب و جرح وی، هر سه با صدور قرار قانونی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.
ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها