أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۵۵۲۹
زمان انتشار: ۲۱:۳۲     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
مسئول کمیته زیرساخت ستاد اربعین کشور گفت: مرز خسروی آماده‌ترین مرز غرب کشور برای تردد زوار اربعین است.
به گزارش پایگاه 598، مهدی جمالی نژاد عصر امروز دوشنبه در نشست ستاد اربعین استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، کمیته زیرساخت را مهمترین کمیته ستاد اربعین دانست.

معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور افزود: لازم است در بستر راه‌های مواصلاتی کارهای شایسته ای صورت بگیرد و زیرساخت‌ها به گونه‌ای باشد که در تمام ایام سال قابلیت استفاده داشته باشد.

جمالی نژاد ادامه داد: این زیرساختها باید طوری باشد که به ظرفیتی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در عرصه‌های مختلف از جمله بحث گردشگری تبدیل شود.

وی ضمن تأکید بر تقویت پایانه‌های مرزی بیان داشت: با توجه به اینکه امسال ویزای عراق رایگان است پیش بینی می‌شود تعداد زائرین بیش از سالهای گذشته باشد.

مسئول کمیته زیرساخت ستاد اربعین کشور ابراز داشت: بر این اساس بازگشایی مرز خسروی می‌تواند حجم زیادی از عبور و مرور زوار را به خود اختصاص دهد و بسیار راهگشا باشد.
مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها