کد خبر: ۴۵۵۵۳۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸

ته رنگ

اولین گام برای انتخاب رنگ سفید مناسب این است که بدانید تمام رنگ های سفید ته رنگ دارند. ته رنگ برخی زرد، برخی خاکستری، برخی هلویی، برخی آبی و غیره، است.

زمانی که به رنگ سفید نگاه می کنید این ته رنگ ها مشخص نیستند اما زمانی که در کنار فضاهای دیگر مانند پیشخوان، دیوار پشت سینک، رنگ دیوار و غیره قرار می گیرند، خود را نشان می دهند. پس از انتخاب موراد دیگر رنگ دیوار کابینت را انتخاب کنید. در این صورت می دانید کدام رنگ سفید برای آشپزخانه تان مناسب تر است.

نورپردازی

مورد دیگری که باید درنظر گرفت نورپردازی است. گرچه در زمان انتخاب رنگ ها و لوازم تصمیم خود را گرفتید، اما زمانی که تمام لوازم را در کنار هم قرار می دهید، تصمیم گیری نهایی انجام خواهد شد. نور طبیعی موجود  در فضا و نور مصنوعی افزوده شده باعث می شود لوازم و رنگ ها متفاوت دیده شوند. مانند نور فلورسنت که تاثیر افزوده خواهد داشت.

همچنین در زمان های مختلف روز به رنگ های موجود در خانه نگاه کنید. در این صورت متوجه می شوید چرخش نور آفتاب بر رنگ های خانه چقدر تاثیر می گذارد. زیرا رنگ انتخاب شده در خانه خواهد ماند و بنابراین در نظر گرفتن این نورپردازی بر رنگ انتخاب شده تاثیر می گذارد.

انواع چوب

نمونه های پایانی بسیار مهم است. کابینت ها می توانند از انواع مختلف چوب تهیه شوند. برای مثال، چوب گیلاس ته رنگ قرمز و چوب گردو ته رنگ قهوه ای تیره دارد. بهتر است که یک نمونه از رنگ استفاده شده بر روی چوب را داشته باشید. در صورت رنگ آمیزی کابینت فعلی، قسمت کوچکی از آن را رنگ کنید. بگذارید خشک شود و سپس آن را در کنار سایر لوازم آشپزخانه بررسی کنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها