يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۵۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
طلبه‌ مازندرانی که ضدانقلاب از تصویرش سوءاستفاده کرده بود از مسببان بازنشر این مطالب، شکایت کرد.
به گزارش پایگاه 598، از اواخر فروردین‌ماه امسال صفحه‌ای توییتری در فضای مجازی به نام سیدمصطفی حجازی و با تصویر یکی از روحانیون آغاز به کار کرد. محتوای این صفحه توییتری در نگاه اول نشان از فعالیت یک طلبه می‌داد اما توجه دقیق‌تر به محتواهای آن و حتی نظرات این پیج در پای مطالب دیگران نشان از موضوع دیگری می‌داد.

صاحب این صفحه توییتری با نقل قول‌هایی از مسئولان ارشد نظام سعی کرد تا خودش را دلبسته به جمهوری اسلامی و یک طلبه انقلابی جلوه دهد. اما وی پس از چند روز فعالیت با تصویر پروفایل یک روحانی، اظهار نظری عجیب درباره حشدالشعبی منتشر کرد و از دختران ایرانی خواست تا خودشان را هرجور شده به صیغه رزمندگان حشدالشعبی دربیاورند.
 
 


این توییت واکنش‌هایی را در فضای مجازی به همراه داشت و در یکی از شتاب‌زده ترین واکنش‌ها مهناز افشار، این توییت را منتشر کرد و  از سکوت برخی افراد گلایه کرد.
 
 
هرچند پس از مدتی مهناز افشار این توییت را حذف کرد اما تصویر توییت این بازیگر در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد و واکنش‌های احساسی‌ای را نیز در پی داشت. حتی پس از مدت کوتاهی  یکی از روحانیون شهر همدان به ضرب گلوله کشته شد؛ موضوعی که برخی علت آن را همین توییت‌ها عنوان کردند.
 
 
 این جنجال‌ها ادامه داشت تا فیلم کوتاهی از صاحب عکس پروفایل مصطفی حجازی منتشر شد و مشخص شد که اصلا صاحب پروفایلی که مطالب جنجال‌برانگیز منتشر می‌کرد، شخصی به نام حجت‌الاسلام غفار دریاباری از طلبه‌های جوان شهر آمل است و مطلب منتشر شده اصطلاحا از یک صفحه فیک زده شده است.
 
 برای روشن شدن این موضوع به سراغ سیدغفار دریاباری، صاحب اصلی صفحه رفتیم و او درباره نحوه اطلاعش از این اتفاق به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: چند روز پیش بود که یکی از دوستان نزدیکم به من پیام داد که در فضای مجازی از تصویر من سوءاستفاده می‌کنند و صفحه‌ای به نام سیدمصطفی حجازی مطالبی را علیه حشدالشعبی منتشر می‌کند. 

این طلبه مازندرانی افزود: من با کسی که با استفاده از تصویر من سوءاستفاده می‌کند حرفی ندارم، او یک فرد معاند و بی‌معرفت است اما حرف حساب من با سلبریتی‌هایی است که مطالب را بدون تحقیق منتشر می‌کنند و منجر به یتیم شدن فرزندان این روحانی همدانی شدند.

وی درباره علت این سوءاستفاده از تصویر روحانیت گفت: ضدانقلاب با این کار خود قصد داشت دو تا کار را انجام دهد، یک وجه طلبه‌هایی که برای کمک مردم سیل‌زده آمده بودند را خراب کنند و دوم کمک‌های برادران حشدالشعبی را در مناطق سیل زده زیر سوال ببرند و نتیجه‌اش این شد که یک فرد روحانی در همدان جانش را از دست داد. اما ضدانقلاب و کسانی که به ظاهر قصد دارند انقلاب  و روحانیت را تخریب کنند بدانند که ما تا پای جان پای این نظام ایستاده‌ایم.

دریاباری درباره حضورش در شبکه‌های اجتماعی هم گفت: من تا  پیش از این که این جریانات به وجود بیاید هیچ صفحه توییتری و یا اینستاگرامی نداشتم و فقط در تلگرام فعالیت می‌کردم. به نظر خودم این تصویر منتشر شده از من نیز از  مطلبی که  سال گذشته درباره سیدالشهدا  در تلگرام نوشت برداشته شده و حالا توسط آن صفحه جعلی مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.

وی در پایان درباره اضافه کرد: سخت در حال پیگیری هستم تا با افرادی که از این فضا سوءاستفاده کردند برخورد شود، حتی به همین منظور وکیل اختصاصی گرفتم و از این افراد هم شکایت کرده‌ام.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها